середу, 30 серпня 2017 р.

Із районної конференції вчителів фізики, математики та інформатики


29.08.2017 року на базі Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася районна конференція вчителів математики, фізики та інформатики. На засіданні були розглянуті такі питання:

1. Про підсумки роботи районних методичних об’єднаннь вчителів фізико-математичного напрямку та інформатики в 2016-2017 навчальному році. Підсумки конкурсу розробок уроку математики за партнерською технологією.
http://metodmatem.blogspot.com/2017/08/blog-post.html (матеріали конкурсу)

Балко І.В., керівник РМО вчителів математики
Чуба Р.М., керівник РМО вчителів фізики
Сердюк Л.І., керівник РМО вчителів інформатики

2.Про підсумки проведення ЗНО-2017 з предметів фізико-математичного напрямку. http://metodmatem.blogspot.com/2017/07/2017.html
https://lb1205.blogspot.com/2017/08/blog-post_28.html (відео)

Балко І.В., керівник РМО вчителів математики
Чуба Р.М., керівник РМО вчителів фізики
Сердюк Л.І., керівник РМО вчителів інформатики

3. Методичні рекомендації щодо викладання математики, фізики та інформатики в 2017-2018 навчальному році (додаток до листа МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)

http://osvita.ua/doc/files/news/568/56860/metod_rekom_2017.pdf

Балко І.В., керівник РМО вчителів математики
Чуба Р.М., керівник РМО вчителів фізики
Сердюк Л.І., керівник РМО вчителів інформатики

4. Програми з предметів фізико-математичного циклу та інформатики для 5-9 класів, ключові зміни, наскрізьні лінії та їх реалізація.

https://drive.google.com/file/d/0B6Uz9kOnPH3UNEhuc3lrSDU2MDg/view

http://osvita.ua/school/56228/ (ключові зміни до програм)

http://osvita.ua/school/56403/ (відео)

Балко І.В., керівник РМО вчителів математики
Чуба Р.М., керівник РМО вчителів фізики
Сердюк Л.І., керівник РМО вчителів інформатики

5. Діагностичне опитування вчителів.

https://lb1205.blogspot.com/search/label/Діагностика

Балко І.В., керівник Рвчителів математики
Чуба Р.М., керівник РМО вчителів фізики
Сердюк Л.І., керівник РМО вчителів інформатики

        




Немає коментарів:

Дописати коментар